Success Story w Tribe47!

Success Story w Tribe47!

Tribe47 prowadzi strategie z zakresu marketingu cyfrowego. Agencja wprowadza innowacyjne produkty i pomysły dzięki zgranemu zespołowi a pracowników łączy pasja do digitalu i wspólny cel - rozwój.

Lokalizacja
Warszawa

Liczba Pracowników
50

Na pytania odpowiada

Martyna Łapaj

Human Resources Specialist

Co wpłynęło na decyzję o wdrożeniu usług AskHenry w Waszej organizacji?

Mamy bardzo młody zespół i sami jesteśmy młodą, małą organizacją. Wiele „klasycznych benefitów” nie sprawdziłoby się u nas w firmie. Po rozmowie z wami wiedzieliśmy, że jest to coś pomysłowego, innowacyjnego i faktycznie pomoże naszym pracownikom, którzy mają mnóstwo pracy… Lub po prostu wolą spędzać swój wolny czas na wspólnych integracjach a nie w kolejkach na poczcie!


Jaką największą wartość widzisz z wdrożenia AskHenry?

Każda nowa osoba w zespole bardzo pozytywnie reaguje na waszą usługę. Czuję, że oferuję zespołowi wartościowy, praktyczny benefit i daje mi to dużo satysfakcji. Dodatkowo AskHenry pozwala mi w logistycznej organizacji nietypowych działań integracyjnych, szczególnie w czasie kwarantanny! Zorganizowaliśmy wymianę własnoręcznie Stworzonych Prezentów i dzięki wam wszystkie trafiły pod wskazane adresy.


Czy uważasz, że AskHenry jest dobrą inwestycją w dobrostan pracowników?

Jak najbardziej! Nie każdy chodzi regularnie na siłownie, nie każdy czuje potrzebę korzystanie z prywatnej opieki medycznej… Ale każdemu zdarza się nie mieć na coś czasu. A to oferuje AskHenry.


Jakie korzyści widzicie z wdrożenia AskHenry?

Często spełniacie funkcję firmowego auta, którego nie posiadamy. (…) Koszt usługi nie jest przytłaczający i jest dostępny nawet dla małej firmy. Co więcej, jest to benefit dla firmy, ale ludzie korzystają z niego indywidualnie i dzięki temu czują się bezpośrednio docenieni.


Co skłoniło Was do przedłużenia współpracy po zakończonym pilotażu?

AskHenry się sprawdził – ludzie widzą, że jesteście praktycznym rozwiązaniem. Jeden z członków zespołu powiedział „Mógłbym już nigdy nie wychodzić z biura, rzeczy dzieją się same”.


Jak bardzo zmieniło się Wasze postrzeganie usługi AskHenry w okresie pandemii?
Co w tym czasie AskHenry wniósł do organizacji?

Bardzo na plus! AskHenry pomógł nam z onboardingiem i offboardingiem pracowników. Dokumenty, sprzęt, zakupy, prezenty – wszystko mogliśmy między sobą przekazywać, właśnie dzięki Wam. Moim zdaniem to pokazało, że AskHenry może się sprawdzić nawet w firmach w pełni lub częściowo zdalnych!

 

  • Znajdź Henryka w social media
Wyróżnienie
EBStars