W Nationale-Nederlanden dbamy nie tylko o sprawiedliwe wynagrodzenia naszych pracowników, ale także o warunki pracy dostosowane do zmieniających się potrzeb.
Zaletą, o której warto wspomnieć, jest szybkość wdrożenia, które nie wymaga skomplikowanego procesu implementacji. Profesjonalne podejście firmy AskHenry do realizacji usług i terminowe wykonanie zleceń czyni to rozwiązanie bardzo konkurencyjnym.
Usługa sprzyja większemu zadowoleniu z pracy – dzięki niej pracownicy działają efektywniej i zostają z nami dużej, chętniej też polecają naszą firmę jako wartościowe miejsce pracy.
Naszym pracownikom przysługuje wiele benefitów. Oprócz popularnych rozwiązań takich jak elastyczne godziny pracy czy dostęp do szkoleń postanowiliśmy zaoferować im bardziej niestandardowe świadczenie. Niecałe dwa lata temu nawiązaliśmy współpracę ze startupem Ask- Henry (…). Osobisty asystent to innowacyjne i unikatowe rozwiązanie na rynku benefitów, z którego za stosunkowo nieduży koszt dla pracodawcy skorzystać mogą wszystkie osoby zatrudnione w naszej firmie. Systemu nie da się porównać do innych świadczeń pozapłacowych, które jako pracodawca oferujemy, ponieważ dotyczy sfery niemierzalnej, którą jest komfort życia naszych pracowników. Dzięki zlecaniu zadań osobistemu asystentowi zatrudnieni zyskują godziny, które mogą spędzić z rodziną lub poświęcić je na rozwój osobisty.
Osobisty asystent to świadczenie, które idealnie zdaje egzamin również teraz, w czasie trwającej epidemii koronawirusa. Zatrudnieni mogą zlecać zadania ze swojego domu, a to pomaga im ograniczyć wizyty w miejscach publicznych. Jako pracodawca, któremu zależy na swoich pracownikach, z pewnością będziemy kontynuować współpracę z AskHenry i ją rozwijać.