Success Story w ROCKWOOL!

Success Story w ROCKWOOL!

ROCKWOOL Global Business Service Center (RGBS) jest centrum kompetencyjnym w grupie ROCKWOOL i zajmuje się świadczeniem usług z zakresu księgowości, finansów i IT.

Lokalizacja
Poznań

Liczba Pracowników
200-500

Na pytania odpowiada

Aneta Maćkowiak

HR Manager

Joanna Kaźmierczak

Office Coordinator

Co przekonało Was do wdrożenia usług AskHenry w swojej organizacji?

Jest to oryginalny benefit, który idealnie wpisuje się w naszą politykę dbania o pracownika oraz szeroko pojęty wellbeing.


Co skłoniło Was do przedłużenia współpracy po zakończonym pilotażu?

Przede wszystkim pozytywny feedback od pracowników, którzy bardzo sobie cenią ten benefit. Początkowo pracownicy „próbowali” Henry’ego i zlecali mu bardzo trudne zadania, które Henry ku ich zdziwieniu wykonywał. Po 3 miesiącach Henry zaoszczędził nam 845h więc decyzja była oczywista.


Jakie korzyści widzicie z wdrożenia AskHenry?

Przede wszystkim zaoszczędzony czas i zadowolenie pracowników, czego w żaden inny sposób nie jesteśmy w stanie kupić. Inwestowanie w dobrostan pracownika jest bardzo ważną rolą każdego pracodawcy. Dzięki powiększaniu pakietu benefitów w naszej firmie, w tym usługi Ask Henry pokazujemy, że nam na nich zależy.


Co najbardziej podoba Wam się w usłudze AskHenry?

Najbardziej cenimy sobie ogromną elastyczność Henry’ego. Usługa AskHenry uwalnia czas naszych pracowników dbając przy tym o ich bezpieczeństwo. Pozwala skupić się na przyjemnościach, rodzinie lub po prostu odpocząć. A zrelaksowany i spokojny pracownik to dobry pracownik. Henry udowodnił to również w trudnym czasie pandemii, gdzie dostosował swoją usługę i obsługiwał pracowników pod ich prywatnymi adresami, tak żeby oni mogli bezpiecznie przebywać w domu.


Co daje Ci AskHenry w codziennym życiu?

Usługa Ask Henry spowodowała, że zaległe sprawy takie jak naprawa zegarka, zerwany łańcuszek czy podbicie ulubionych butów u szewca zostały zorganizowane od ręki. Gdyby nie Henryk pewnie do dzisiaj leżałyby nie naprawione.


Jak zmieniło się Wasze postrzeganie usługi w okresie pandemii?
Co w tym czasie AskHenry wniósł do Waszej organizacji?

Podczas Pandemii AskHenry wykazał ogromną elastyczność i szybko dostosował swój model pracy do nowych warunków. W czasie kiedy każdy bał się wyjść z domu i narazić na zakażenie, Henry dostarczał zamówione przesyłki pod indywidualny adres pracownika dbając o jego bezpieczeństwo. Zdarzało się, że pojechał do biura i przywiózł pracownikowi monitor czy krzesło. Takie wsparcie zostało bardzo dobrze odebrane przez pracowników.

  • Znajdź Henryka w social media
Wyróżnienie
EBStars