Widzę, że nasze zespoły korzystają ze wsparcia AskHenry i wielokrotnie pokazywali swoje zadowolenie, z tego jak działa ta usługa, jak sprawnie mogą teraz załatwić część swoich prywatnych spraw i oddelegować je. Przecież oszczędność czasu jest bezcenna.
Szybko przyzwyczailiśmy się do obecności Henryka w naszym biurowym życiu. Wiele pozytywnych komentarzy od pracowników upewniło nas w przekonaniu, że to dobry benefit.
To benefit, który póki co, także nas trochę wyróżnia na rynku. Benefit, na który kandydaci już na etapie rekrutacji reagują bardzo pozytywnie, uświadamiając sobie ile codziennych drobnych spraw mogliby oddelegować właśnie w ręce asystenta. Myślę, że to dobrze świadczy o nas, jako o pracodawcy, który zwraca uwagę na potrzeby pracowników. A te, są zwyczajnie ważne.
Przede wszystkim bezcenny czas dla moich córek! Ponadto, eliminację potencjalnych frustracji i nerwów. Wiem, że straciłabym ich trochę więcej bez pomocy Henryka.
Dostęp do portalu i prosty system wysyłania zleceń, szybka reakcja konsultantów i stały, super kontakt. Możliwość płatności kartą (lub wcześniej przelewem) w biurze lub aktualnie przy odbiorze w domu. Gotowość podejmowania naprawdę różnych zleceń. No i wysoka jakość usług!
Firmy tworzą ludzie. Każdy ma mniejsze lub większe problemy, w których AskHenry może pomóc. Co oznacza, że tak, poleciłabym usługę AskHenry absolutnie każdej firmie.
Bardzo cieszymy się, że AskHenry w czasie pandemii zdecydował się pomóc nam także w organizacji zakupów spożywczych, co nie było standardem tej usługi. Ogromna brawa za elastyczność i chęć pomocy! W rzeczy samej, nie jest to ‘benefit’ tylko z nazwy. Podwójnie doceniamy gotowość konsultantów do podejmowania zleceń w okresie pandemii, dowiezienia zamówień już nie tylko do biura, ale do naszych domów. Okazało się, że także w okresie pandemii, konsultanci AskHenry są turbo elastyczni i gotowi do pomocy.