Askhenry w Nationale-Nederlanden - więcej życia w życiu.

Askhenry w Nationale-Nederlanden - więcej życia w życiu.

Askhenry – personalizowany benefit pracowniczy, na miarę potrzeb…

… właśnie, jakich potrzeb ? Takie ambitne pytanie postawiono w Nationale-Nederlanden.  Za pomocą wielu badań przeanalizowano  – co tak naprawdę jest ważne dla pracowników ? Badania pokazały, że potrzeby są bardzo różnorodne. Jako konsumenci przyzwyczailiśmy się już spersonalizowanych produktów i usług. Podobny trend i potrzebę coraz bardziej indywidualnego podejścia do pracownika możemy zaobserwować także na rynku pracy. Jaki benefit może odpowiadać na bardzo zróżnicowane potrzeby pracowników? Uwzględniając bardzo różnorodne oczekiwania, sytuację życiową, upodobania i styl życia ?

Odkryliśmy, że wspólną potrzebą wszystkich pracowników jest posiadanie większej ilości czasu. Czasu, który mogą później przeznaczyć na to co dla nich osobiście jest ważne.

Magdalena Kuskowska, menadżer ds. komunikacji i doświadczeń pracowników

Odpowiedzią osobisty asystent, dzięki któremu pracownik wydeleguje ponad 1800 spraw prywatnych

1800 – to liczba rodzajów zleceń wykonanych dotychczas dla użytkowników Askhenry. Liczba, która ciągle rośnie wraz z gronem lojalnych klientów.
Do tego w ankiety satysfakcji 97% użytkowników uważa, że Askhenry jest super.  Jakość i zaufanie w powierzaniu prywatnych spraw nie może wyglądać inaczej. Dzięki temu Askhenry trafia w szerokie potrzeby. Jest egalitarny, dostępny dla każdego pracownika. Dla menedżera, asystenta, juniora, seniora, kobiety, mężczyzny..

Prywatne sprawy w pracy – kto ich nie załatwia ?

Tobie też się zdarzyło, prawda ? Nawet osoba z doskonałą organizacją i skupieniem, będzie załatwiać sprawy prywatne w pracy.  Żyjemy w czasach, gdzie sfery życia prywatnego i zawodowego coraz bardziej się przenikają. Trudno tego uniknąć.

Askhenry przybywa na ratunek w grudniu.

Wdrożenie Askhenry w Nationale-Nederlanden wystartowało w okresie, w którym utrzymanie work-life balance każdego pracownika czy pracodawcy to szczególne wyzwanie.

Grudzień. Zamykanie projektów, umów, wigilie firmowe, zakończenie roku, pierwszy śnieg i utrudnienia w komunikacji, zbliżające się święta i nowy rok. Natłok spraw w tym okresie nierzadko powoduje frustrację i jeszcze bardziej doskwierający brak czasu.

Dlatego był to okres idealny, aby przetestować zarówno przydatności benefitu, jak i sprawność Askhenry we wdrażaniu usługi podczas “świątecznej gorączki”. Całość przebiegła sprawnie i możemy z pewnością stwierdzić, że był to wpólny sukces. Szybkie zrozumienie usługi dało pracownikom wiele cennego czasu, a Henrykom dużo pracy.

Sprawomat – kolejny poziom w oszczędzaniu czasu.

Po 6 miesiącach od wdrożenia usługi w Nationale Nederlanden, sprawnej współpracy i chęci pójścia o krok dalej, postanowiliśmy urzeczywistnić koncept z 2016 roku. W biurze Nationale-Nederlanden stanął pierwszy w Polsce Sprawomat. Urządzenie, w którym w każdej chwili można odebrać lub zostawić zlecenie, bez wychodzenia z biura. Henry zajmie się resztą. Według naszej wiedzy to pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie!

Podsumowując – więcej życia w życiu. Benefit, z którego naprawdę się korzysta.

Po 3 kwartałach współpracy z Nationale-Nederlanden, możemy z dumą stwierdzić, że spełniamy założoną misję. Dajemy więcej życia w życiu. Czas, który można poświęcić na to co jest ważne.

A co mówią liczby?

  • 19%Pracowników korzystających miesięcznie
  • 1656Przyjętych zleceń
  • 1212Zleceń wymagających poruszania się po mieście
  • 11 740Przejechanych kilometrów
  • 1697Zaoszczędzonych godzin pracowników.

Co mówią sami pracownicy: 

Henryk, jak dla mnie jest partnerem w załatwianiu codziennych spraw. Pomaga mi ogarnąć jakieś drobnostki, ale też ogarnia większe rzeczy, kiedy brakuje na nie czasu.
Piotr
Korzystanie z tego benefitu jest naprawdęa mega proste. Mogę złożyć zlecenie telefonicznie, mogę złożyć przez maila, mogę złożyć przez stronę.
Ania
  • Znajdź Henryka w social media
Wyróżnienie
EBStars