Success Story w Mölnlycke!

Success Story w Mölnlycke!

Mölnlycke jest wiodącym na świecie dostawcą produktów i rozwiązań medycznych, dzięki którym pracownicy służby zdrowia osiągają najlepsze rezultaty w leczeniu pacjentów, w opiece klinicznej oraz pod względem ekonomicznym

Lokalizacja
Warszawa

Liczba Pracowników
50-100

Na pytania odpowiada

Karolina Gajewska

Senior HR Coordinator

Joanna Kopeć

General Manager Poland

Co skłoniło/przekonało Cię do wdrożenia usług AskHenry w Twojej organizacji?

Molnlycke Health Care w Polsce to bardzo szybko rozwijająca się organizacja. Cenimy sobie nasz czas i skupienie na wyznaczonych celach. Ask Henry pozwala nam zająć się tym, co najważniejsze, a czas wolny przeznaczyć na efektywny odpoczynek wśród najbliższych.


Jaką wartość dodaną z wdrożenia, widzicie jako HR?

AskHenry to wyjątkowy benefit, który wspiera pracowników i lepsze funkcjonowanie naszego biura. Wiemy, że ten benefit cieszy się ogromnym zadowoleniem, daje pracownikom komfort pracy i więcej czasu na regenerację po pracy.


Co najbardziej Ci się podoba w usłudze AskHenry?

Najbardziej cenimy sobie ogromną elastyczność i zrozumienie naszych potrzeb. Jesteśmy także pod wrażeniem ciągłego doskonalenia naszej współpracy, myślenia rozwiązaniami i szybkiego kontaktu. Jesteśmy bardzo wdzięczni za całe wsparcie, które otrzymaliśmy podczas pandemii i nową formułę realizacji zleceń – m.in. dostarczanie zakupów pod same drzwi pracowników mieszkających w Warszawie i Poznaniu.


Co skłoniło Was do przedłużenia współpracy po zakończonym pilotażu?

Do takiej decyzji przekonały nas wszystkie pozytywne informacje zwrotne od pracowników oraz rosnąca ilość zleceń, a co za tym idzie oszczędzonych godzin. Zostaliśmy także odciążeni z zadań zapewniających sprawne funkcjonowanie biura (zlecenia na mieście, dostawy wyposażenia itp.)


Jak bardzo zmieniło się Twoje postrzeganie usługi AskHenry w okresie pandemii?
Co w tym czasie AskHenry wnosi do Twojej organizacji?

Czas pandemii to dla nas bardzo intensywny czas, kiedy nasi klienci potrzebują szczególnego wsparcia. Byliśmy pod wrażeniem, jak szybko AskHenry zaproponował nam dodatkowe wsparcie i takie rozwiązania jak: dostawy zakupów i innych zleceń pod same drzwi pracowników, sprawny obieg dokumentów poza biurem poprzez dostarczanie ich do podpisu czy dostarczanie posiłków, a nawet catering na święta. Dzięki temu mogliśmy się skupić na dodatkowych obowiązkach, które się pojawiły w naszej pracy i mieć wszystko, co potrzebne do pracy zdalnej.


Jak, w tym szczególnym czasie, wsparcie AskHenry postrzegają pracownicy?

Wszyscy nasi pracownicy byli pod wrażeniem rozszerzonego wsparcia Ask Henry i jeszcze większej sprawności w realizacji zleceń. Usłyszeliśmy wiele niesamowitych historii o zrealizowanych niestandardowych zleceniach, a także podziękowań za ten benefit.


Czy uważasz, że AskHenry jest dobrą inwestycją w dobrostan pracowników?

Tak, uważamy, że to była świetna decyzja o rozpoczęciu współpracy z Ask Henry. Regularne raporty pokazują, że dzięki tej usłudze oszczędzamy wiele godzin, które każdy z nas może wykorzystać w inny sposób, a nawet najtrudniejsze zadania są realizowane.

  • Znajdź Henryka w social media
Wyróżnienie
EBStars