Success Story w Future Processing!

Success Story w Future Processing!

Future Processing - to eksperci w dziedzinie rozwoju oprogramowania, którzy od 20 lat rozwiązują problemy biznesowe za pomocą technologii.

Lokalizacja
Gliwice

Liczba Pracowników
500-1000

Na pytania odpowiada

Magdalena Płaza

Branding & Communication Manager


Co wpłynęło na Twoją decyzję o wdrożeniu usług AskHenry w organizacji?

Intuicja 🙂
A tak na poważnie: zdecydowaliśmy się na współpracę z AskHenry w momencie, gdy dotknęły nas zmiany związane z pandemią, czyli przejście na tryb pracy zdalnej. W tej sytuacji chcieliśmy ułatwić życie naszym pracownikom, zwłaszcza gdy część z nich borykała się np. z wyzwaniem pogodzenia życia zawodowego z rodzinnym. W takiej sytuacji oszczędność czasu, którą zapewnia współpraca z Henrym, jest na wagę złota.


Jaką wartość dodaną z wdrożenia usługi widzicie jako HR?

Podczas gdy wiele benefitów stało się oklepanymi pomysłami (w szczególności w branży IT, w której kładzie się duży nacisk na system benefitowy), usługa AskHenry jest czymś nowym i oryginalnym. Wciąż niewiele (jeszcze :)) firm może się tym pochwalić. Poza tym jest propozycją, która realnie może pomóc pracownikowi, a nie wygląda fajnie jedynie “na papierze”.


Czy i jakim organizacjom możecie polecić usługę AskHenry?

Myślę, że możliwość zaprzyjaźnienia się z Henrym byłaby cenna dla każdego pracownika bez względu na to, w jakiej firmie czy branży pracuje.


Co skłoniło Was do przedłużenia współpracy po zakończonym pilotażu?

Pozytywne opinie FPowiczów, których zapytaliśmy o zdanie 🙂 ale także nasz tryb pracy zdalnej. Obecnie Henry pomaga naszym pracownikom w wielu sprawach związanych z wizytą w biurze, obiegiem dokumentów, przekazywaniem sprzętu, czy ostatnio także w zdalnych integracjach.


Co najbardziej Ci się podoba w usłudze Ask Henry?

Mnie osobiście – zadowolenie naszych pracowników, którzy korzystają z pomocy Henry’ego. Z różnej formy feedbacków wiem, że FPowicze doceniają możliwość korzystania z tej usługi i związane z nią: oszczędność czasu oraz fachowe podejście do podejmowanych zleceń.


Jak bardzo zmieniło się Twoje postrzeganie usługi AskHenry w okresie pandemii?
Co w tym czasie AskHenry wnosi do Twojej organizacji?

Usługa okazała się pomocna szczególnie dla osób mieszkających z rodziną lub dla tych, którzy po prostu ograniczali wyjścia z domu. Szczerze mówiąc, podziwiam Henry’ego za całe zaangażowanie. Myślę, że jego obecność wzbudza poczucie bezpieczeństwa, że mimo zmian w otaczającej nas rzeczywistości nasze ważne sprawy nie odwleką się w czasie i zostają zaopiekowane przez fajnych i kompetentnych ludzi. Odpada nam dodatkowy stres, a to akurat jest dziś bezcenne.

  • Znajdź Henryka w social media
Wyróżnienie
EBStars